söndag, augusti 30, 2015

DN har förklarat krig!

Marika Formgrens blogg

Marika Formgrens blogg

Om bloggen

Bloggen kom till på begäran från läsare som tyckte att det var knepigt att hitta mina ledare. Syftet från början var alltså att länka till mina SNB-ledare, som publicerades på litet olika ställen från dag till dag.
Nu när jag inte är ledarskribent längre publiceras jag med glesare mellanrum, men ska försöka länka när det sker. Å andra sidan får jag förhoppningsvis mer tid till traditionella blogginlägg.

Ett intressant inlägg av Formgren som du kan nå genom att klicka på länken. Kan man publicera Göran Greider i Dalarna så kan man likväl publicera Julia Cesar. Något som dock DN inte gillar! Vi väljer att länka denna blogg som får betraktas som tämligen högerkonservativ bland all vänsterretorik!

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar