tisdag, november 20, 2012

Jag får dessutom be Soran Ismail om ursäkt!

Ja jag har försökt vara spetsfundig med komikern Soran Ismail. När jag ställde den retoriska frågan om man fick kalla honom en sur kurd, maa hans inlägg vid invigningen av Friends Arena, så blev det ganska malplacerat. Men då hade jag ingen aning om vad han egentligen utsatts för 2010. Vid invigningen passade han då uppenbarligen, att ge igen i matchen mot SD-topparna.

Jag står för det jag skrivit på min blogg i allt knappt 1.000 inlägg. En del bra annat mindre bra. Men jag ångrar min fråga om Soran, när jag numera fått se vad han utsatts för. Det övergår förresten min möjliga fantasi, att vuxna riksdagsmän - visserligen inte då sådana 2010 - uppträder på det viset, som Expressens filmer visar. Förfärligt!

Add: Det känns även bra att Soran Ismail via twitter accepterat min ursäkt!

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar