måndag, januari 23, 2012

Brev från Nya Kristinehamns-Posten


I tillägg till min blogg om Uppdrag gransknings program om Kristinehamns kommuns fastighetsaffärerså lät jag mig undslippa att även Kristinehamnspostens bevakning av händelserna tedde sig bristfällig. Denna utsaga grundades på avsaknaden av relevant material på nätet. Efter ett mail från chefredaktören Lars Blomkvist ber jag att få meddela att mitt påstående är helt felaktigt. Tidningen som ingår i en större koncern har ingen egen webb-tidning, men har dock publicerat i papperstidningen.

Nya Kristinehamnsposten har således nogsamt visat att de under resans gång har kommenterat det inträffade både redaktionellt och på ledarsida. Jag ber att få framföra en ursäkt till tidningens medarbetare för denna lapsus.

Således all heder åt tidningen. I ärendet finns det nu även fler kommentarer på min blogg. Vi kommer även med intresse att följa den närmaste händelseutvecklingen dvs överklagandet av försäljningen..

Uppdaterad tisdag 25/1

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar