lördag, januari 15, 2011

Mikael Clemens har ofta en trovärdig blogg

I sitt senaste inlägg är han dock rejält ute och cyklar. Han påstår likt SN, att det skulle pågå ett bloggkrig mellan två Gnesta politiker. Underförstått undertecknad och Mikke Schirén i vänsterpartiet.

Jag har gjort 50 inlägg på min blogg under 1 september till den sista december 2010. Tre nämner Mikke S vid namn (se förteckning nedan). I ett inslag den 4:e november säger jag att denne person valt konfrontation. Det är det enda som på något vis är kritiskt. Under samma period har jag nämnt Johan Rocklinds namn fem gånger. Så Schirén är inte ens prioriterad.

Att tala om ett bloggkrig är inte ens i närheten av sanningen - det är en lögn! Mikael Clemens och alla andra kan ju förvissa sig om vad som gäller. Beträffande Mikke S inlägg får jag hänvisa till honom.

Jag skall göra det enkelt för dig Mikael: Tala om i vilket eller vilka av mina inlägg de senaste fyra månaderna, som jag skulle ha gjort något "påhopp" på denne politiker. Det kräver faktiskt din fortsatta trovärdighet!

Den finns en sökruta längst upp till vänster. Skriv in det namn du tror jag skriver mycket om och sök - så finner du snabbt vad jag skrivit i ämnet.

Du kan även välja sökmotorn
Politometern. Här finns allt lagrat, som skrivits i ämnet även av andra bloggare. Skriv in Schirén så kan du se hur mycket jag skrivit i ämnet.

2/9 En något matt valdebatt i Gnesta från Radio Sörmland
2/11 Vart tog jämställdheten vägen i Gnesta kommun
4/11 Samförstånd eller konfrontation i Gnesta politiken

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar